02.11.15

Вивчення функції в 9 класі

                                                                                
 Випадковий мандрівник не виявить у палаці математики нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований в боротьбі з труднощами.     Я. Снядецький


      Функція – одне з основних понять шкільного курсу алгебри.
 Знайомство з цим поняттям розпочинається в 7 класі, а більш детально вивчаємо в 9 класі під час вивчення теми «Квадратична функція». Необхідно за досить короткий час повторити та систематизувати знання, вже відомі дітям з 7-8 класів, а також розглянути нові властивості функції. Пропоную свій підхід до вивчення даного питання. У рубриці "Методичка"  подано 12 уроків, з використанням сучасних інформаційних технологій. Застосування в даному випадку СІТ не самоціль, а необхідність донести до дітей в більш доступній формі вивчення нового і складного. Крім того, це спрощує перевірку домашніх завдань, допомагає провести швидко актуалізацію опорних знань, сприяє активізації пізнавального інтересу дітей на уроках математики. Таке питання даної теми, як «Найпростіші перетворення графіків функцій», з використанням СІТ, стає доступним для більшості дітей.                                                         
     Формувати і підтримувати інтерес дітей на уроках математики допомагають
групові форми роботи; використання інтерактивних технологій: «мозковий штурм», «ажурна пилка», «акваріум»; проведення конкурсних командних змагань. Протягом всіх уроків проводиться систематична робота по формуванню графічної культури учнів; розвивається вміння аналізувати, співставляти, відстоювати свою думку; виховується почуття відповідальності, взаємної поваги один до одного.
    Сподіваюся, що дана робота буде цікавою для моїх колег, і стане в нагоді  при підготовці до уроків.
Література
1.     Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. Алгебра 9 клас. – Харків: Гімназія, 2009. – 320 с.
2.     Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Рабінович Ю. М., Якір М. С. Збірник задач і контрольних робіт з алгебри для  9 класу. – Харків: Гімназія, 2009. – 128 с.

3.      Інтерактивні технології на уроках математики / Упорядн. Маркова І. С.˗ Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 128 с.

2 коментарі: