01.09.17

Перший урок

  Розпочався навчальний рік. За канікули діти підросли, подорослішали і я щиро рада була їх сьогодні бачити! Ми вже восьмикласники і наш перший урок "Україна на карті Європи" проводили у формі квесту. П'ять команд рухалися по 7 станціям: "Унікальні куточки нашої країни", "Країни і їх столиці", "Анаграма", "Поетична", "Музична", "Україна - наша країна",
"Мандрівка європейськими країнами". Допомагали провести квест мої матусі - Світлана Іванівна Шипко, Оксана Юріївна Твердохліб, Леся Петрівна Корнелюк, за що я їм дуже вдячна. Діти працювали захоплено, цікаво, використовували програму для зчитування QR-коду, працювали з інтерактивною вправою. Капітани команд - Яся Твердохліб, Оля Корнелюк, Діма Шипко, Антон Грантовський, Настя Пафік впевнено вели свої команди по маршрутному листу. Всі учасники - молодці!!! По результатах квесту перемогу отримала команда Ясі Твердохліб. Вітаю всіх учасників з початком подорожі по Країні знань!




















4 коментарі:

  1. Супер! Дякую за фото і статтю!:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день, Олено Євгенівно!
    Від щирого серця вітаю Вас з початком нового навчального року! Бажаю Вам міцного здоров’я, цікавих творчих рішень, високих професійних досягнень, талановитих учнів і просто гарного настрою!!!))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Наталіє Василівно! Прийміть і мої найщиріші вітання і побажання позитиву щодня, а творчого натхнення Вам на всі ваші задуми і прагнення, бо я точно впевнена, що Ви вже намітили план дій! Успіхів у всьому!!!

    ВідповістиВидалити