18.04.16

Творчий неспокій

   Неспокій, творчий пошук зібрав 14 квітня 2016 року до міста Львова творчих, талановитих вчителів математики всієї України. Двадцять пять вчителів посланців від кожної області приїхали поділитися своєю майстерністю, а найголовніше – пізнати нове, познайомитися, поспілкуватися!
Всі з нетерпінням чекали урочистого відкриття конкурсу «Учитель року – 2016» в номінації «Математика». Зараз, згадуючи перші хвилини конкурсу, як ми з завмиранням серця, слухали голову журі Працьовитого Миколу Вікторовичу, не віриться, що перший етап пройшов! Скільки цікавого я для себе відкрила, адже кожен майстер-клас був неперевершений! З перших хвилин відчувалася підтримка всіх членів журі, їх доброзичливість, водночас обєктивність і щирість. Скільки друзів я знайшла, своїх однодумців. Підтримка конкурсантів, допомога один одному – це і є наша перемога в конкурсі! Дякую долі, що я мала таку можливість – познайомитися з найталановитішими вчителями всієї України і пізнати нове! Попереду нас чекають випробування, і непрості! Але я відчуваю постійно підтримку своїх колег і впевнена, що ми витримаємо і це! Хочу побажати всім успіхів, а членам журі – терпіння і всього всім найкращого!

3 коментарі:

  1. Олено Євгеніївно! Від щирого серця бажаю Вам успіхів і перемог! Хвилююся і переживаю за Вас.З нетерпінням чекаю нових публікацій. Удачі Вам!!!))))

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю! Вітаю!! Вітаю!!! Я вже знаю Ви в фіналі. Бажаю ще більших вагомих перемог! Ще раз УДАЧІ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталіє Василівно, щиро Вам вдячна! Я знаю, що Ви дуже хвилювалися за мене, і мій успіх складається з Вашої підтримки і віри в мене! Я Вам щиро дякую!

      Видалити