Про себе





Я - Лисенко Олена Євгенівна, звичайний вчитель математики Яготинського НВК № 3 
Педагогічний стаж - 32 роки
Категорія - вища
Звання - "учитель-методист"
Писати про себе не люблю, але розумію, що це треба зробити.
 Отже, моє педагогічне кредо:

                Дякую, доле, за творчий неспокій,
            Вогник натхнення і думки політ.
                                                           Прагну я дітям відкрити широкий
                                                         І дивовижний навколишній світ.


 Сучасне життя вимагає професіоналів, яким притаманні креативність, уява, ініціатива, лідерські якості. Якщо ти відчуваєш в собі потенціал, то хіба не логічно спробувати використати цей резерв? Своє завдання як вчителя, я вбачаю у тому, щоб допомогти кожній дитині у процесі іі становлення як особистості: надихнути вірою у власні здібності й можливості, розвинути їх у процесі спільної діяльності; спонукати до генерування оригінальних ідей; прийняття сміливих, нестандартних рішень і відповідальності за них. Адже, компетентності, набуті впродовж навчання, мають забезпечити випускнику школи здатність до розвитку креативного мислення; пошуку та застосування нестандартних способів вирішення життєвих завдань; мотивації до саморозвитку, швидкої орієнтації у мінливих умовах соціуму, самореалізації та життєвого успіху.

   Саме тому я і працюю над темою "Стежиною творчості - до життєвого успіху".

Переглянувши презентацію, Ви зможете коротко ознайомитися з основними аспектами моєї діяльності.




 Життя мінливе. З’являються нові можливості отримання цікавої змістовної інформації, оригінальні освітні технології, тому  постійно займаюся самоосвітою: опановую нові методики, форми, прийоми, аби згодом ці знання та вміння передати своїм учням.

    В. О. Сухомлинський говорив: «Творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, наполеглива праця». Я впевнена, що без щоденної, наполегливої праці, набуття досвіду, майстерності неможливо сформувати творчу особистість, яка буде творцем свого щастя і нашого суспільства!

Знань піраміди. Відкриті задачі.
Пошук. Інсайт. І, нарешті, удача!
Смайлик. Засвоєння компетенцій,
Радість співпраці. Відрада для серця.

Вечір. Нетбук. Інтернет. Власний блог.
Хто з моїх учнів до нього зайшов?
Їм пропоную цікаві завдання,
Творчі ідеї, он-лайн спілкування.

Ніч. Періодика. Самоосвіта.
Педагогічні новаторства світу.
Пошук «цікавинок». Власний сценарій,
Вишивка, книги і орігамі.



Спогад: досягнення, мить незабутня…
Знову будильник і погляд в майбутнє –
Кожному доля хай щастя несе,
Я – Жінка і Вчитель – це понад усе!


  У кожного з нас своя доля, кожен із нас іде своїм шляхом. Моє життя нерозривно пов­᾿язане: з дітьми, яких я люблю; школою, без якої не уявляю себе; математичних задач, які для мене завжди є відрадою і душевним затишком.  Світ захоплень – вишивка, модульне орігамі, як потреба постійного творчого пошуку і вдосконалення.




 Сакральний орнамент жіночої долі
Доповнюють хрестики на полотні
Мотиви, здавалося б, здавна відомі,
Та кожен із них притаманний мені.





Натхненно й старанно я вишиваю
Нитку до нитки весь час підбираю.
Всю свою творчість в роботі і у житті
Вкладаю в орнаменти на полотні.

2 коментарі:

  1. Читаю й душа наповнюється справжнім ,простим, душевним теплом. Краще сказати не можна. Не вірю,що ви не маститий філолог, а - математик. Ви - універсально обдарований учитель. Талант.

    ВідповістиВидалити