Проект

Проект для учнів 10-11 класів
"Функції з цікавими та дивними властивостями"!

Розпочинаємо нашу роботу!

                                 
           
  
Організуйте і сплануйте свою роботу в проекті

                
                                             
                                                            Не забувайте про правила роботи в групах

               Правила роботи в групах






                         Джерела для пошуку інформації



https://uk.wikipedia.org/wiki/Signum
https://uk.wikipedia.org/wiki/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%
https://uk.wikipedia.org/wiki/
Ціла та дробова частина числа


1. Тихомиров В. М. Рассказы о максимумах и минимумах. – М.: Наука, 1986. –192 с. (Библиотечка «Квант»).
2. Ляшко И.И., Боярчук А.К. Математический анализ в примерах и задачах. – Ч. 2. – К.: Вища школа, 1977.
3. Колмогоров А. Н. Элементы теории функций и функционального анализа / А. Н. Колмогоров, С. В. Фомин. – М.: МГУ. – Изд. 2-е. – Ч. 1, , 1954. – Ч. 2, 1960.
4. Тарасов Л. В. Математический анализ, беседы об основных понятиях. – М.: Просвещение, 1979.
5. Шунда Н. М. Функції та їх графіки: Задачі і вправи / Шунда Н. М. – К.: Радянська школа, 1976. – 191 с.
6. Апостолова Г. В. Ціла та дробова частина числа: навч. посібн. / Апостолова Г. В., Панкратова І. Є., Фінкельштейн Л. П. – К.: Факт, 1996. – 96 с.
7. Мордкович А., Смышляев В. Антье // Квант. – № 5. – 1976.
Балан В. Г., Лавренюк В. І., Шарова Л. І. Функції та їх графіки на вступних іспитах. – К.,1998. – 248 с.
8. Вірченко Н. А., Ляшко І. І., Швецов К. І. Графіки функцій: Довідник. – К., 1979. – 76 с.
9. Кушнир И. А. Функции. Задачи и решения. – К., 1996.
10. Гельфанд И. М. Функции и графики (основные приемы) / Гельфанд И. М., Глаголєва Е. Г., Шноль Э. Э. – 7-е изд., стереотипное. –М.: МЦНМО, 2006. – 120 с.
11. Гусак Г. М., Гусак Е. А. Функции и пределы. – Минск: Вышэй-шая шк., 1987. – 207 с.

                                  Побудова графіків он-лайн



Завдання для груп










                                                                Презентація




Навчальний проект 

"Трикутник - проста і таємнича фігура"

Тривалість - 1 місяць
Учасники - учні 7 класів
Очікувані результати:
удосконалення ключових, предметних, інформаційних, комунікативних компетентностей;
систематизація знань про трикутники;
розв'язання проблемного питання: застосування трикутних форм в архітектурі, моделюванні одягу, дизайні ландшафту;
розробка і захист своїх ескізів і проектів.
-
                
                                     Фасилітація

Форма самооцінювання


Критерії оцінювання презентації
                                                                                         
                   Правила роботи в групах
          
Чарівні сукні Едгара Артіса



В процесі роботи над проектом були створені групи:
- теоретиків,
- архітекторів,
- дизайнерів,
- модельєрів.

Група теоретиків:
Захист
Презентація

Група архітекторів:
№ 1







Проекти учасників













Немає коментарів:

Дописати коментар