Усі наші задуми, усі пошуки перетворюються на порох, на мертву мумію, якщо немає дитячого бажання вчитися. В.О. Сухомлинський
Як заохотити дитину до роботи, сприяти формуванню її пізнавального інтересу ...
– одне із головних завдань для вчителя на сучасному етапі. Сучасне суспільство чекає молоду людину, яка не тільки має певний багаж знань, а здатна розібратися в інформації, вміє аналізувати, співставляти, бути комунікабельною. А вміння працювати з людьми, спілкуватися – це невід’ємна частина успіху в будь-якій роботі. Давайте поглянемо, як процес пізнання характеризував видатний педагог В.О. Сухомлинський: “Пізнання саме по собі – дивний, незвичайний, чудовий процес, який пробуджує живий і постійний інтерес. У природі речей, у їх відношеннях і взаємозв’язках, у руховій зміні, в людських думках, у всьому, що створила людина, – невичерпне джерело інтересу. Але в одних випадках це джерело, як струмок, дзюрчить на наших очах – підходь, дивись…; в інших – джерело інтересу, приховане в глибині, до нього треба добратися, докопатися…” І саме від учителя залежить, чи вдасться це джерело відшукати, знайти той струмок і дати йому натхнення. А крім того, у кожної дитини є потреба відчувати себе відкривачем, дослідником, шукачем. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці.
Велику роль у формуванні пізнавального інтересу дітей до вивчення предмету відіграє позакласна робота з математики, яка є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу. Під час проведення і підготовки нестандартних уроків, позакласних заходів перед дитиною розкривається більше можливостей проявити свої здібності, вміння, залучитися до колективної роботи. Уваги нашої потребують діти, яким важко дається математика, для яких вона є непосильним тягарем, а також діти, для яких притаманний активний процес пізнання, які знаходяться в постійному пошуку, і все чекають нових відкриттів, нових математичних перемог. До вашої уваги підготовлені і проведені мною різноманітні заходи: брейн-ринг, математичний бій, «сильна ланка» для різних вікових груп. Завдання до цих змагань використовую і під час систематизації вивченого матеріалу, підготовки до проведення тематичного оцінювання. Дані матеріали допоможуть вчителю зекономити час для підготовки до проведення цікавих позакласних заходів. Детальніше ознайомитися з проведеними заходами ви зможете в рубриці "Позакласна робота".
– одне із головних завдань для вчителя на сучасному етапі. Сучасне суспільство чекає молоду людину, яка не тільки має певний багаж знань, а здатна розібратися в інформації, вміє аналізувати, співставляти, бути комунікабельною. А вміння працювати з людьми, спілкуватися – це невід’ємна частина успіху в будь-якій роботі. Давайте поглянемо, як процес пізнання характеризував видатний педагог В.О. Сухомлинський: “Пізнання саме по собі – дивний, незвичайний, чудовий процес, який пробуджує живий і постійний інтерес. У природі речей, у їх відношеннях і взаємозв’язках, у руховій зміні, в людських думках, у всьому, що створила людина, – невичерпне джерело інтересу. Але в одних випадках це джерело, як струмок, дзюрчить на наших очах – підходь, дивись…; в інших – джерело інтересу, приховане в глибині, до нього треба добратися, докопатися…” І саме від учителя залежить, чи вдасться це джерело відшукати, знайти той струмок і дати йому натхнення. А крім того, у кожної дитини є потреба відчувати себе відкривачем, дослідником, шукачем. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці.
Велику роль у формуванні пізнавального інтересу дітей до вивчення предмету відіграє позакласна робота з математики, яка є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу. Під час проведення і підготовки нестандартних уроків, позакласних заходів перед дитиною розкривається більше можливостей проявити свої здібності, вміння, залучитися до колективної роботи. Уваги нашої потребують діти, яким важко дається математика, для яких вона є непосильним тягарем, а також діти, для яких притаманний активний процес пізнання, які знаходяться в постійному пошуку, і все чекають нових відкриттів, нових математичних перемог. До вашої уваги підготовлені і проведені мною різноманітні заходи: брейн-ринг, математичний бій, «сильна ланка» для різних вікових груп. Завдання до цих змагань використовую і під час систематизації вивченого матеріалу, підготовки до проведення тематичного оцінювання. Дані матеріали допоможуть вчителю зекономити час для підготовки до проведення цікавих позакласних заходів. Детальніше ознайомитися з проведеними заходами ви зможете в рубриці "Позакласна робота".
Дякую!
ВідповістиВидалитиЯ Вам також дякую!
ВідповістиВидалити