Випадковий мандрівник не виявить у палаці математики нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований в боротьбі з труднощами. Я. Снядецький
Функція – одне з основних понять шкільного
курсу алгебри.
Знайомство з цим поняттям розпочинається в 7 класі, а більш детально вивчаємо в 9 класі під час вивчення теми «Квадратична функція». Необхідно за досить короткий час повторити та систематизувати знання, вже відомі дітям з 7-8 класів, а також розглянути нові властивості функції. Пропоную свій підхід до вивчення даного питання. У рубриці "Методичка" подано 12 уроків, з використанням сучасних інформаційних технологій. Застосування в даному випадку СІТ не самоціль, а необхідність донести до дітей в більш доступній формі вивчення нового і складного. Крім того, це спрощує перевірку домашніх завдань, допомагає провести швидко актуалізацію опорних знань, сприяє активізації пізнавального інтересу дітей на уроках математики. Таке питання даної теми, як «Найпростіші перетворення графіків функцій», з використанням СІТ, стає доступним для більшості дітей.
Знайомство з цим поняттям розпочинається в 7 класі, а більш детально вивчаємо в 9 класі під час вивчення теми «Квадратична функція». Необхідно за досить короткий час повторити та систематизувати знання, вже відомі дітям з 7-8 класів, а також розглянути нові властивості функції. Пропоную свій підхід до вивчення даного питання. У рубриці "Методичка" подано 12 уроків, з використанням сучасних інформаційних технологій. Застосування в даному випадку СІТ не самоціль, а необхідність донести до дітей в більш доступній формі вивчення нового і складного. Крім того, це спрощує перевірку домашніх завдань, допомагає провести швидко актуалізацію опорних знань, сприяє активізації пізнавального інтересу дітей на уроках математики. Таке питання даної теми, як «Найпростіші перетворення графіків функцій», з використанням СІТ, стає доступним для більшості дітей.
Формувати і підтримувати інтерес дітей на
уроках математики допомагають
групові форми роботи; використання інтерактивних технологій: «мозковий штурм», «ажурна пилка», «акваріум»; проведення конкурсних командних змагань. Протягом всіх уроків проводиться систематична робота по формуванню графічної культури учнів; розвивається вміння аналізувати, співставляти, відстоювати свою думку; виховується почуття відповідальності, взаємної поваги один до одного.
групові форми роботи; використання інтерактивних технологій: «мозковий штурм», «ажурна пилка», «акваріум»; проведення конкурсних командних змагань. Протягом всіх уроків проводиться систематична робота по формуванню графічної культури учнів; розвивається вміння аналізувати, співставляти, відстоювати свою думку; виховується почуття відповідальності, взаємної поваги один до одного.
Сподіваюся, що дана робота буде цікавою для
моїх колег, і стане в нагоді при
підготовці до уроків.
Література
1.
Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М.
С. Алгебра 9 клас. – Харків: Гімназія, 2009. – 320 с.
2.
Мерзляк А. Г., Полонський В. Б.,
Рабінович Ю. М., Якір М. С. Збірник задач і контрольних робіт з алгебри
для 9 класу. – Харків: Гімназія, 2009. –
128 с.
Дуже цікаві розробки уроків. Дякую.
ВідповістиВидалитиДякую!
Видалити